Na naszej stronie korzystamy z cookies (ciasteczek) umożliwiających zapisywanie informacji na urządzeniu użytkownika. Zapoznaj się z naszą polityką prywatności oraz opisem jak zablokować cookies. Kontynuując przeglądanie naszej strony wyrażasz zgodę na pozostawianie cookies zgodnie z Twoimi bieżącymi ustawieniami przeglądarki.

Zezwalaj

Unicorn Media - Agencja Public Relations

Aktualności

AVE – Ave Cezar!

Mityczne wyliczanie ekwiwalentu reklamowego i jego skutków dla marki. Dla mniej świadomych czym jest AVE – najprościej rzecz ujmując jest to cennikowe wyliczenie, ile dana marka musiałaby zapłacić za obecność w konkretnym medium, gdyby chciała się tam zareklamować.

Od lat istnieje pewnego rodzaju niemożność po stronie PR-owców, którzy nieustannie pytani o badanie efektywności działań PR-u posunęli się do granic absurdu w uproszczeniu wyjaśnienia: ile jest wart prawdziwy jeden PR? Ekwiwalent reklamowy AVE stał się oczywistym rozwiązaniem. Warto wspomnieć, że rozmawiamy o wycinku Media Relations, który powinien stanowić zaledwie promil strategii Public Relations. W Polsce jednak często pojęcie relacji z mediami miesza się z rzeczywistymi i kompleksowymi działaniami PR. Więcej na https://unicornmediapl.wordpress.com