Na naszej stronie korzystamy z cookies (ciasteczek) umożliwiających zapisywanie informacji na urządzeniu użytkownika. Zapoznaj się z naszą polityką prywatności oraz opisem jak zablokować cookies. Kontynuując przeglądanie naszej strony wyrażasz zgodę na pozostawianie cookies zgodnie z Twoimi bieżącymi ustawieniami przeglądarki.

Zezwalaj

Unicorn Media - Agencja Public Relations

Aktualności

New Holland z napędem jednorożca

Agencja Unicorn Media poprowadzi działania komunikacyjne dla czołowego producenta maszyn rolniczych – marki New Holland. Agencja będzie odpowiadała za PR korporacyjny, PR produktowy, wsparcie działań eventowych oraz marketingowych. Umowa została podpisana do końca roku z możliwością przedłużenia. Za obsługę Klienta będzie odpowiadał zespół Jakuba Braziewicza.

- „New Holland to kolejna uznana na całym świecie marka, która znalazła się w portfolio naszych klientów. Cieszymy się, że nasza dotychczasowa praca przekłada się na współpracę z firmami będącymi liderami w swoich branżach” – mówi Tomasz Szymanowski, dyrektor zarządzający Unicorn Media.

Sprzęt rolniczy produkowany pod marką New Holland jest sprzedawany na całym świecie. W Polsce, kolejny rok z rzędu marka ta posiada największy udział w rynku sprzedaży nowych ciągników rolniczych. Producentom upraw rynkowych, hodowcom inwentarza żywego, firmom usługowym i profesjonalistom zajmującym się pielęgnacją terenów zielonych New Holland oferuje łatwe w obsłudze ciągniki, maszyny żniwne oraz sprzęt do załadunku i rozładunku: ponad 80 linii produktowych i ponad 300 modeli.

New Holland to marka zaangażowana w dostarczanie rozwiązań zwiększających efektywność upraw i wydajność dzięki stosowaniu nowych technologii. W 2006 roku wdrożyła strategię „Lider czystej energii”, której celem jest aktywna promocja odnawialnych źródeł energii, systemów obniżania emisji zanieczyszczeń do atmosfery oraz techniki rolniczej nienaruszającej równowagi ekologicznej.