Unicorn Media - Agencja Public Relations
„Skarbnica Narodowa to lider rynku numizmatycznego. Tym bardziej cieszy fakt długoletniej współpracy z podmiotem z wielkimi potrzebami oraz wyzwaniami w zakresie komunikacji i marketingu. Polski rynek to jeden z obszarów wzmożonej aktywności grupy Samlerhuset Group BV. W ciągu niemal czterech lat współpracy udowodniliśmy, że potrafimy zorganizować działania PR na miarę wysokich aspiracji lidera rynku” - mówi Tomasz Szymanowski, Dyrektor Zarządzający Unicorn Media.
Unicorn Media była wcześniej m.in. odpowiedzialna za organizację i komunikację w Polsce europejskiego tournée amerykańskiej monety Double Eagle (numizmatyczny biały kruk, wyceniany na ok. 8 mln USD). Akcja realizowana we współpracy z amerykańską instytucją kulturalno-muzealną Smithsonian Institution została nagrodzona prestiżową amerykańską nagrodą Stevie Award® w kategorii „Communications or PR Campaign of the Year - Reputation/Brand Management”. Kampania została również nominowana do finału 2012 Golden World Awards IPRA.
Skarbnica Narodowa Sp. z o.o. jest wiodącym dystrybutorem monet i medali okolicznościowych w Polsce. Udostępnia polskim kolekcjonerom najcenniejsze numizmaty z całego świata. Jest przedstawicielem oraz dystrybutorem programów numizmatycznych z ponad 50 krajów, między innymi tak znanych mennic i emitentów jak: Brytyjska Mennica Królewska, Kanadyjska Mennica Królewska, Mennica Norweska, Mennica Fińska czy Ludowy Bank Chin. Organizator największych imprez numizmatycznych w kraju, m.in: pierwszego europejskiego tournée legendarnego amerykańskiego Double Eagle’a, 100-kilogramowej złotej monety kanadyjskiej, czy wystawy oficjalnych monet olimpijskich. Wieloletni mecenas Gabinetu Monet i Medali w Muzeum Narodowym w Warszawie. Należy do międzynarodowej grupy Samlerhuset Group BV, czołowego europejskiego dystrybutora numizmatów.