Na naszej stronie korzystamy z cookies (ciasteczek) umożliwiających zapisywanie informacji na urządzeniu użytkownika. Zapoznaj się z naszą polityką prywatności oraz opisem jak zablokować cookies. Kontynuując przeglądanie naszej strony wyrażasz zgodę na pozostawianie cookies zgodnie z Twoimi bieżącymi ustawieniami przeglądarki.

Zezwalaj

Unicorn Media - Agencja Public Relations

Aktualności

UNICORN MEDIA DLA FUNDACJI ALIVIA

Alivia Fundacja Onkologiczna Osób Młodych – propagująca proaktywną postawę i przejęcie inicjatywy w zapobieganiu i leczeniu chorób nowotworowych, rozpoczęła współpracę z Unicorn Media. Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę w zakresie działań PR.

Unicorn Media jest odpowiedzialna za przygotowanie i wdrożenie strategii działań PR, realizację zadań wizerunkowych, doradztwo strategiczne oraz bieżące kontakty z mediami. Agencja będzie również wspierać fundację w popularyzacji "Programu Skarbonka”, dzięki któremu Alivia pomaga finansować leczenie chorych na raka. Za projekt odpowiada zespół działu Consumer PR – Anna Cieśluk, Andrzej Babańczyk - kierowany przez Jakuba Braziewicza. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Fundacja Alivia powstała w 2010 roku. W swoich działaniach dąży do naświetlenia problemu występowania chorób nowotworowych u osób młodych. Promuje proaktywną postawę i przejęcie inicjatywy w zapobieganiu i leczeniu raka. Pomaga swoim podopiecznym zapoznać się ze współczesnymi metodami leczenia, dostarcza jak najszerszych informacji na temat danego przypadku i zachęca do aktywnego udziału w procesie leczenia oraz podejmowania decyzji wspólnie z lekarzem. W kryzysowych sytuacjach organizuje zbiórki funduszy na niezbędne i nierefundowane świadczenia medyczne. Zbiórkę środków umożliwia "Program Skarbonka”. We wrześniu br. fundacji przyznano status Organizacji Pożytku Publicznego (OPP), co uprawnia ją do otrzymywania 1% podatku dochodowego od osób fizycznych. Więcej informacji na: Fundacja Alivia

Publikacja: wirtualnemedia.pl